[Pardus-kullanicilari] Cedega'nın PiSi paketinin hazırlanması ne kadar doğru?

Chriseba Lid'Asgar chriseba at gmail.com
15 Oca 2007 Pzt 15:16:07 EET

İyi günler.

Yardım kanalında bir kaç kişiyle bir konu hakkında tartışırken, bir sonuca
ulaşamadım. Bu konu hakkında bilgi edinmek istiyorum.

Rahatlıkla RPM paketlerinden ve biraz zorlanarak da kaynak kodundan PiSi
paketi hazırlayabiliyorum. Pardus'a geçtiğim zamanlarda çektiğim büyük bir
sıkıntı vardı; oyunlar.

Cedega bu işi çözüyor ama Cedega iki yolla edinilebiliyor. Birinci yol,
CVS'den derlenmesi ki, forumlarda da bunu denedik ve hatalarla
karşılaşıldığı yazıldı. İkinci yol üsse teknik destek hizmetiyle beraber
bize sunulan Cedega ki, bu da üç aylık 15$ gibi bir ücrete karşılık geliyor.

Ben de açıkça söylüyorum, torrent'den dosya indirdim ve bu Cedega dosyasını
PiSi paketi olarak hazırladım.  Bu hazırladığım paketin bırakın depolara
alınmasını, forumlarda adresinin verilmesini bile açıkçası uygun görmüyorum.
Danışmak istediğim hadise de budur; zaten depolara alınmayacağını bildiğim
bir paketi, forumlarda yazmam ne kadar doğru olur? Bunun bir yaptırımı, bana
karşı uygulanabilecek bir cezası olur mu(forumlara veya yardım kanalına
erişimimin engellenmesi gibi)?

Veya forumlarda adresinin verilmesi yasak, forumlarda an itibariyle
bahsetmesem, ve kişisel internet sayfamda bulundursam, gene bir yaptırımı
olur mu?

Sorularım yanıtlanabilirse sevinirim, şimdiden teşekkür ediyorum.

** Bu mesajı okuyanlar için yazıyorum; bu konu hakkında her hangi bir sonuca
varmadan bu paketi benden ne şekilde isterseniz isteyin (msn, e-posta,
forum, yolda karşılaşırken ;), ben bu dosyayı sizinle paylaşamam. Bu
mesajıma alacağım yanıt doğrultusunda fikrim hiç kimseyle paylaşmamak
olabilir veya paylaşmak olabilir. Mümkünse geliştiricilerden de yorum
alabilirsem sevinirim, doğru olmayan bir davranışta bulunmak istemem **

Saygılarımla

-Chriseba Lid'Asgar