[Pardus-kullanicilari] Pardus'ta Verbose Ekranı

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
16 Oca 2007 Sal 00:13:02 EET

On Mon, 15 Jan 2007 14:52:58 +0200
"Emre Işıldağ" <nelson.emre at gmail.com> wrote:

> Herkese merhaba,
>
> Ekran kartımı sorunsuzca tanıtmama rağmen Pardus'un açılış ve kapanış
> ekranlarını bozuk şekiller olarak görüyorum. O yüzden açılışı metin
> görünümlü hale getirmek istiyorum, tıpkı standart ekran ayarlarında
> olduğu gibi. Çünkü ben kurulumu normal ayarlarla yaptım, şimdi ise
> açılış ve kapanış ekranlarını Verbose görmek istiyorum. Eğer
> grub.conf'ta bir değişiklik gerekiyorsa bunu yazabilir misiniz?

 splash=silent,fadein,theme:pardus console=tty2

 kısmını

 splash=verbose,theme:pardus

 olarak değiştirin (console kısmı da kalkacak)

 Bir ihtimal ekran renk derinliği vs. değiştirmek de faydalı olabilir

 video=vesafb:nomtrr,pmipal,ywrap,1024x768-32 at 60

 kısmını

 video=vesafb:nomtrr,pmipal,ywrap,1024x768-24

 ya da

 video=vesafb:nomtrr,pmipal,ywrap,1024x768-16

 yapın, yeterli olmazsa pmipal ve ywrap ı kaldırmayı deneyin