[Pardus-kullanicilari] Pardus 2007 Tp link TL-WN620 G Kablosuz network adaptörünü tanımıyor

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
9 Oca 2007 Sal 23:53:24 EET

On Sat, 6 Jan 2007 23:57:03 +0200
"H.A. Özkan" <haozkan71 at gmail.com> wrote:

> 1.Başlangıçta Ağ yöneticisinde Yeni bağlantı oluşturda adaptör
> kablosuz ağlar bölümünde tanımıyor yani kablosuz ağlar bölümünün altı
> boş.
>
>  2." lsusb" komutunu verdiğimde chipset olarak  Atheros
> communications, Inc olarak gözüküyor.Çıktısı ise
>
> Bus 002 Device 001:  ID 0000:0000
> Bus 005 Device 001:  ID 0000:0000
> Bus 004 Device 001:  ID 0000:0000
> Bus 001 Device 001:  ID 0000:0000
> Bus 001 Device 002:  ID 054c:0281 Sony Corp.
> Bus 001 Device 004:  ID 0cf3:0002 Atheros Communications, Inc

 USB aygıtınız madwifi sürücüleri ile henüz çalışmıyor, ancak
ndiswrapper kullanarak çalıştırabiliyor(muş)sunuz. Şu adreste detaylı
bilgiler var

 http://ndiswrapper.sourceforge.net/mediawiki/index.php/List#T

 İki çeşit inf kullanabilirsiniz. CD içerisindeki sürücüleri
kullanacaksanız ndiswrapper -i ile tl-wn620g.inf dosyasını ndiswrapper
a tanıtmanız gerekiyor.

 Eğer CD içindeki sürücü ile sorun yaşarsanız üreticisinin sitesindeki
http://www.tp-link.com.cn/ beta sürücüleri denemeniz tavsiye ediyor. Bu
sürücüleri denerseniz ndiswrapper -i ile önce net5523 sonra da
athfmwdl  inf dosyalarını tanıtmanız gerekiyor. Gerekli dosyalar,

athfmwdl.inf
athfmwdl.sys
net5523.inf
ar5523.sys
ar5523.bin
net5523.pnf

 Çalıştıracağınız komutlar,

ndiswrapper -i athfmwdl.inf
ndiswrapper -i net5523.inf
ndiswrapper -m

 Dosyaları kurulu başka bir sisteminiz varsa system32 gibi bir dizin
içerisinde de bulma şansınız var ama benim tavsiyem üreticisinin
sitesinden sürücüleri indirmeniz.

 Ndiswrapper listesinde sürücünüzü gördükten sonra "modprobe
ndiswrapper" yazmanız yeterli olacak. Bu işlemin otomatik olmasını
istiyorsanız /etc/autoload.modules.d/kernel-2.6 dosyasının sonuna
ndiswrapper eklemeniz gerekiyor.

 Şu adreslerde de başka başarı hikayesi ve açıklamalar var,
http://www.keenansystems.com/nub362_eub362_linux_ndiswrapper_driver_howto.htm
http://slax.linux-live.org/forum/viewtopic.php?p=71991&sid=6af828e4f02f2b357b8a393ce1a5b18c