[Pardus-kullanicilari] Pardus 2007 Tp link TL-WN620 G Kablosuz network adaptörünü tanımıyor

Ahmet Emre Aladağ aladagemre at gmail.com
7 Oca 2007 Paz 13:02:17 EET

Peki yanlış dosya olma ihtimali var mı elinizdeki inf'lerin? Kartın
üreticisinin resmi sitesinden sürücüyü indirip açtıktan sonra orada deneyin?
Bir de WinXP dizini altındaki inf'leri yapıyorsunuz, değil mi?

Yeniden kurulum yaparsanız eski kurulumu silmeyi unutmayın...
ndiswrapper -r tl-wn620g

Başka bir fikrim yok :(

07.01.2007 tarihinde H.A. Özkan <haozkan71 at gmail.com> yazmış: