[Pardus-kullanicilari] Kaffeine ve MPlayer

cem sonmez cemosonmez at gmail.com
7 Oca 2007 Paz 01:10:27 EET

Merhaba
Hicbir oynama yapmama ragmen kaffeine ve mplayer ile film izleyemiyorum.
Kaffeine ile film izlemeye calistigimda goruntu cizgi cizgi oluyor,ses
geliyor ama goruntu secilemiyor...
MPlayer da ise filmi acmaya calıstıgımda "video cıkıs(-vo) aygıtı
acılıs/baslatma hatası!" ile baslayan bir hatalar zinciri(bir hataya tamam
diyorum baska bir hata cıkıyor.)Aynı zamanda mplayer da ses cok cızırtılı
geliyor.
MPlayerı kaldırıp yeniden kurdum gene aynı..(KMPlayer'da sorun yok!!)
Yardımcı olursanız sevinirim...
İyi geceler...