[Pardus-kullanicilari] Pardus İnternet

Behlül smart_man_22 at mynet.com
6 Oca 2007 Cmt 22:04:19 EET

Arkadaşlar listeye kaç oldu yazıyorum.Bende unuttum.Şu Pardus'ta bir işlem
çalıştırılsın diye kod yazıyorum makina internet bağlantısını otomatik
sağlayamıyor.Şu local.start dosyasını avucunun içi gibi bilen ve oraya
yazılan komutların ne şekilde yazıldığını başına herhangi bir işaret konup
konmadığını yazarsanız çok sevinecem.İnternet bağlantısını bir türlü
otomatik başlatamıyorum.İlk denemede çok güzel oluyor ama ikinci denemede
devreye girmiyor internet bağlantısı.Benim elle bağlanmam
gerekiyor.Bitirelim şu işi artık.Kullandığım modem SpeedTouch USB ADSL
Modem.