[Pardus-kullanicilari] krusader pisi paketi talebi

Bekir SONAT corlinux at gmail.com
6 Oca 2007 Cmt 21:12:20 EET

www.krusader.org  adresindeki çift pencereli mc -
nc- total commander
falan sülalesinin en nadide KDE numunesi
%100 türkçe ve pardus.base altında da sorunsuz
derleniyor. Tek kusuru,
KDE kapanışında açık kalmışsa kırılıyor.
Zararsız.. Kadı kızında da olur o kadar.

Bağımlılık yapıcı kolaylıkları var. Findos'dan
gelip de ortalıkda root
olarak dolaşmak isteyenler için de çok güzel
hediyeleri var.
Kanotix'de direkt dağıtımın içinde gleiyor..

İşte onun paketlemesini - pisilemesini bir türlü
yapamadım.. Çok da uğraşmadım ne yalan söylim.

Bir inceleyip pisilerseniz, çok dua alırsınız bence..

Kolay gelsin

Bekir SONAT, mailto:corlinux at gmail.com
Türkçe harfleri sorunsuz görüntüleyebilmek için
UTF-8 kodlama ayarını yapabilir
veya Ulusal Dağıtımımız olan Pardus-Linux'u ~15
dakikada kurabilirsiniz
İndirmek için->
ftp://ftp.pardus.org.tr/pub/pardus/kurulan/2007/Pardus-Kurulan-2007.iso
Özgürlük için->http://www.pardus.org.tr