[Pardus-kullanicilari] Pardus İnternet

selim ok selimok at gmail.com
7 Oca 2007 Paz 03:42:23 EET

Behlül Bey,
Düsündüm tasindim, sizin o ayar dosyasinda yazdiklariniz tamamen dogru
olmali, sorun bir bosluktan bir bos satirdan kaynaklaniyor olamaz benim
görüsüm.
Ancak sizin daha önceki mesajlarinizida okuyarak edindigim bir fikir su,
belki de dosyayi gercekten kaydetmiyorsunuz. Cünkü bu dosyalar sadece
yetkili kullanicinin degistirebildigi dosyalardir. Okuyabilirsiniz ancak
yazamazsiniz. Yazabilmeniz icin yetkili kullanici olarak erismeniz gerekir.
Belki de öyle yaptiniz ama emin olmak icin lütfen normal bir sekilde
/etc/config.d/local.start dosyasini acin ve gercekten orda olup olmadigina
bakin. Eger daha önce yazdiklariniz görünmüyorsa, Pardus Menüsünden
Programlar > Sistem > Daha Fazla Uygulama > Dosya Yöneticisi - Yetkili
Kullaniciyi tiklayin. Ardindan gelen pencerede root sifresini girin. Sonra
yine /etc/conf.d/local.start dosyasini acin, yazilmasi gerekenleri yazin ve
cikin.
Bu yazdiklarimi her ihtimale karsi yazdim. Cünkü normalde oraya yazmissaniz
calismamasi icin nasil bir sebep olacagini tahmin edemiyorum.

Iyi calismalar,
Selim

06.01.2007 tarihinde Behlül <smart_man_22 at mynet.com> yazmış: