[Pardus-kullanicilari] beryl ve başlık çubuğu; kurulu olmayan ama menüde duran program

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
5 Oca 2007 Cum 13:32:14 EET

1. Beryl'i indirip kurduktan sonra, varsayılan düğmeleri ve renkleri sevmediğim için değiştirmeye çalışırken, pencerelerin başlık çubupu kayboldu. Ne yaptıysam geri getiremedim. Her ne kadar başlık çubuğu olmadan ekran alanı büyüse de, pencere başlığının ve pencere düğmelerinin orada olmasını tercih ederim, çünkü çoğunlukla aynı anda bir sürü pencere açık oluyor. Kullanıcı dizinimdeki .beryl dizinini silmeden o başlık çubuğunu geri getirmenin bir yolu var mı?

2. Knights'ı (satranç oyunu) kurduktan bir süre sonra kaldırdım, ancak Knights kısayolu duruyor (her ne kadar tıklayınca birşey yapmasa da). kappfinder menüde olmayan programları yerleştirmek için kullanılıyor, ama menüde olan ama kurulu olmayanları kaldırmak için hangi komutu kullanmalıyım? (Knights programı halâ yeni uygulamalar kısmında duruyor)