[Pardus-kullanicilari] pardus 2007 kurulum

Ali Tunca Tüfekçibaşı alituncat at gmail.com
5 Oca 2007 Cum 21:37:26 EET

Merhaba
Ekran kartınız PCI ekran kartı ve sanırım enfazla 2Mb anakarta takılı
celeron 1000MHz işlemci takılı olduğuna göre AGP slotu vardır muhakkak AGP
bir ekran kartı ikinci el 32Mb.lık  AGP ekran kartı takarsanız pardus
kurulumunda sıkıntı yaşamazsınız
iyi akşamlar, kolay gelsin.

05.01.2007 tarihinde r.e.g. <rklm at elektrik.gen.tr> yazmış: