[Pardus-kullanicilari] pardus 2007 kurulum

r.e.g. rklm at elektrik.gen.tr
5 Oca 2007 Cum 13:13:52 EET

selam...

evdeki eski makineye pardus kurmayi dusunuyordum ancak bunda basarisiz
oldum...
pc ozellikleri genel olarak celeron 1000, 512 mb ram, s3 trio64 ekran
kartı ve plug &play bir monitor.

kurulum sırasında ekran kartından oldugunu tahmin ettigim bir sorun oluyor.
sistem yükleyicisi ekranında gerekli adımı sectikten sonra (hepsini
denedim) karşımda simsiyah bir ekran geliyor. ekran cozunurlugum
desteklemiyormu diyerek cozunurlugu ctrl alt + ve - ile degistirdim
ancak bir sonuc alamadim...

pardusun deskteledigi donanım listesine nerden ulasabilirim... sitede
arama yaptim ancak bulamadim....

sorunum ne olabilir.. birde pardusu grafik arayuzu kullanmadan nasil
kurabilirim... minimum kurulumu yaptiktan sonra sanirim sorunu daha
kolay halledebilirim...

r.e.g.