[Pardus-kullanicilari] pardus 2007 kurulum

Tevfik Ozden tevfikozden at gmail.com
5 Oca 2007 Cum 13:27:35 EET

Pardus kurulamayan bilgisayarlarda bios güncellemesi " gerekebilir "
- Pardus RC den sonrası yeni karnel ile çalışıyor...
- Bu sorunun bios ile ilgili oldugunu " söyeniyor "
- Bios güncellemesi sorunu " çözebilir "
- Bende son pardus 2007 yi kuramıyorum
- Pardus RC yi güncelliyorum,kullanıyorum
- Bir sorun görünmüyor.

05.01.2007 tarihinde r.e.g. <rklm at elektrik.gen.tr> yazmış: