[Pardus-kullanicilari] Vergi İadesi

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
5 Oca 2007 Cum 13:11:15 EET

Arkadaşlar
Dün Exelde hazırlanmış Exel için vergi iadesini indirince winxp de vergi
iadesini doldurmuştum. Bu gün İnndir com.dan Pardus a aynı vergi iadesi
çalışanlar için olanını  indirip, Office ile açtığımda ilk açılış sayfası
hariç bize gerekli gıda-sağlık-giyim-kira-eğitim sayfaları ile vergi iadesi
kapak sayfası mükemmelen açılıyor ve işlem yapılabiliyor.15-20 gün önce
Pardus da çalışan vergi iade Programı sorulmuştu.Winxp Exel için hazırlanmış
bu program (windows için) ibaresi olmasına karşın emülatör gerekmeden
indirip direkt kullanabilirsiniz.Kolay gelsin