[Pardus-kullanicilari] Að yönetim programý

bunyamin ural bunyaminural at gmail.com
5 Oca 2007 Cum 10:27:34 EET

evet bende bilgisayar ogretmeniyim ve okulun tum bilgisayarlarına pardus
kurmayı dusunuyorum
lab yonetim programımız olursa bu konuda daha cesaretli olabiliriz.
hem ilkogretim caginda pardus ogrenince toplumun windowsa olan bagimsizligi
azalmis olur.yetisen nesil pardusa alismis olur
gelistiricilere ricamizdir bu program

05.01.2007 tarihinde Serbulent UNSAL <serbulentu at gmail.com> yazmış: