[Pardus-kullanicilari] Að yönetim programý

Murat Þenel muratasenel at gmail.com
5 Oca 2007 Cum 10:33:09 EET

2007/1/5, bunyamin ural <bunyaminural at gmail.com>:

> evet bende bilgisayar ogretmeniyim ve okulun tum bilgisayarlarına pardus
> kurmayı dusunuyorum
> lab yonetim programımız olursa bu konuda daha cesaretli olabiliriz.

"Lab yönetim programı" derken tam olarak nasıl bir programdan
bahsediyorsunuz?
Şu anda kullandığınız bu tarz bir program var mı? Programla ilgili biraz
daha detaylı bilgi verirseniz, en azından bu tarz bir program linux
sistemler için var mı yok mu araştırılır. Uygunsa paketlenir vs...

Kolay gelsin

--
Software is like sex. It's better when it's free.   -- Linus Torvalds