[Pardus-kullanicilari] pardus2007 ve md5sum

=?utf-8?q?Ferit=20Mayat=FCrk?= fmayaturk at yahoo.de
3 Oca 2007 Çar 00:40:56 EET

çanakkale 18 mart ünv.nin sitesinden pardus 2007yi indirdim. ancak md5sum dosyasını indiremedim. onun yerine MD5 programıyla ben bir MD5sum kodu oluşturdum. ama pardus.org.tr'deki kodlarla aynı değil. farklı olmaması gerektiğini sanıyorum. ancak aynı dosyayı iki kere indirdim. ikisi de aynı kodu üretti. kaynaktaki dosya bozuk mudur? iso cd.si yapıp kurmayı bir deneyeyim mi? yoksa hiç uğraşmayayım mı? ne dersiniz?
Yahoo! kullanıyor musunuz?
İstenmeyen postadan bıktınız mı?  Yahoo! Posta'da piyasanın en iyi istenmeyen posta korunması var
http://tr.mail.yahoo.com