[Pardus-kullanicilari] pardus2007 ve md5sum

selim ok selimok at gmail.com
3 Oca 2007 Çar 02:14:35 EET

Gecenlerde banada böyle problemler oldu, daha önce cok kez pardus
indirmistim hic sorun cikmamisti ama, son seferinde 3 kez indirdim 3'ünde de
bozuk indi. MD5 özeti farkliysa bence kendinizi riske atmayin, sonucta basit
bir program kurmuyorsunuz, isletim sistemi bu, hangi kritik sorunun
cikacagini bilemezsiniz.
Ya tekrar indirin yada bir yerden cd'yi temin edin derim. Belki farkli bir
sunucudan indirmeyi deneyebilirsiniz.

Iyi calismalar,
Selim