[Pardus-kullanicilari] Ynt:tar.gz yükleme?

Bülent Potur bpotur at gmail.com
2 Oca 2007 Sal 22:15:51 EET

On Sun, 31 Dec 2006 02:48:01 +0200
"ahmet hacıkasımoglu" <ahacikasimoglu at gmail.com
wrote:

>* CJLZ600LE-CUPS-1.0-1.TAR.gz   paketini  pardusa nasıl
*>* yükleyebilrim...neler yapmam gerekiyor... Pardus2007 kullanıyorum...
*>* Teşekkürler...                                iyi yıllar

Geçen yıl Lexmark X 1130 printerimi Pardusta nasıl çalıştırdığımı
yazmış  <http://liste.pardus.org.tr/pardus-kullanicilari/2006-February/000756.html>idim.
Bu yıl Pardus 2007 yi kurduğumda yine aynı orijinal adrese
<http://gentoo-wiki.com/Lexmark_Printers>baktım fakat yazı değişmiş.
Ben eski yazdığım yöntemi o eski mesajımdan
<http://liste.pardus.org.tr/pardus-kullanicilari/2006-February/000756.html>
alıp uyguladım. Yani mesajdaki 11 adımı sıra ile izledim.
Biraz fazlaca uğraşmam gerekti. Ama sonuç başarılı. Yani printer çalışıyor.
Tarayıcı bölümünü de yine geçen yıl olduğu gibi çalıştırdım.
sane-backends ve sane-frontends zi kaynak kodlarından
<http://alioth.debian.org/frs/?group_id=30186> /usr/local e
kurup /usr/local/bin/xscanimage ile A4 sayfanın % 100 ünü taratabildim.
Bülent Potur

*