[Pardus-kullanicilari] masaustundeki sistem ve diger sorunlar

Orhan Polat orhanpolat at gmail.com
28 Şub 2007 Çar 17:42:47 EET

> Eger cözüldüyse büyük olasilikla yeniden baslatinca da sorun cikmamasi
> gerek, cünkü fstab dosyasi bu olaylardan sorumlu ve bu dosyayi ancak sen
> degistirebilirsin, ya elle dogrudan yada baska bir uygulama ile dolayli
> olarak. Umarim düzgün calismaya devam eder.

fstab dosyasinin degismesi de  sistem disk yonetimi arayuzunde yonetici
modunda yenilik yapilmasiyla oluyor. ki ben de oyle oldu. Ben de oyle bi
durum var ki bi ornek vermek gerekirse fglrx bende bazen 3B destegi var
oluyo bazen olmuyo.. Hicbir degisiklik yapmamama ragmen. neyse bunlari
karistirmayalim simdi :)

--
Orhan Polat