[Pardus-kullanicilari] openoffice kelime işlemcisinde yazdıklarım ms word'de görünmüyor..

gorkem coban gorkemcoban at hotmail.com
28 Şub 2007 Çar 01:26:23 EET

selamlar. sanırım çözümü basit bir sorun ancak çözümüne yola internette bir türlü rastlayamadım. yardımcı olursanız sevinirim.
openoffice kelime işlemcisi ile hazırladığım belgeleri başka bilgisayarlarda ms word ile açamıyorum. hazırladığım belgeleri usb bellek ile taşıyıp açmak istediğimde word'de anlamsız şekiller çıkıyor. hazırladığım belgeleri word'e uygun hale nasıl getirebilirim acaba?
yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.

Live.com'u deneyin - hızlı ve kişiselleştirilmiş giriş sayfanızla istediğiniz her şey tek bir yerde.
http://www.live.com/getstarted