[Pardus-kullanicilari] ACİL ACİL Grafik ekran açılmıyor

selim ok selimok at gmail.com
26 Şub 2007 Pzt 14:39:27 EET

Aslinda böyle sorunlar icin bir betik yazilabilir, bütün paket
bagimliliklarini ve onlarin bagimli olduklarini sisteme kuran bir betik.
Nasil kaldirildiysa öyle kuran birsey :) Fikirle olmuyor tabi icraat lazim.

Iyi calismalar,
Selim

26.02.2007 tarihinde huseyin bilen <bilenhuseyin at gmail.com> yazmış: