[Pardus-kullanicilari] ACİL ACİL Grafik ekran açılmıyor

Ferhat Çiçek pardus at sadecebilgi.com
26 Şub 2007 Pzt 15:17:31 EET

oncelikle herkese selamlar...

kotu olmus... cups un ters bagımlıkları

#pisi info cups

Ters bağımlılıklar: foomatic-filters wine gutenprint kdelibs hplip kdebase
samba lexmark-z35 lexmark-z600 lexmark-z65 samba-python bluez-utils qt qt4
lexmark-z55 openoffice

bu paketler  ve bu paketlerinden ters bagımlıkları gitmistir.. gidenlerin
basinda kde gelmekte... tum bu paketleri yeniden kurmanız gerekmekte....

kurulum cd sindeki paketleri veya guncel paketleriniz var ise bunları

/var/cache/pisi/package

dizine altına koyun ve pisi up komutunu kullanın... tum paketler
kurulacaktir....

kolay gelsin...

Ferhat ÇİÇEK