[Pardus-kullanicilari] ACİL ACİL Grafik ekran açılmıyor

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
26 Şub 2007 Pzt 10:06:50 EET

Arkadaşım
Yanlış hatırlamıyorsam Pardus 1.1 beta da kafeinde problem yaşayınca
kaldırıp kurarsam düzeltebilirim mantığı ile kaldırınca bağımlılıklarıyla
birlikte 99 veya 139 (pek net hatırlamıyorum) Pk kadar uçurma
oldu.Sistemiaçınca Programlar yok kuru kuru sistem bağımlı olduğu
pk.leri not almıştım teker teker yüklemekten yarısına geldiğimde sıkıntı
bastı ve beta yı yeniden kurmuştum.Tabi nede olsa test
içindi.Alabilirsenizdosyalarınızı kopyalayıp alın (Tabi bir başka
pardus yüklü veya çalışan cd
nizi takarak) ve yeniden kurun uğraşmaktansa,kolay gelsin

26.02.2007 tarihinde Aydin Deniz Senler <asenler at yahoo.com> yazmış: