[Pardus-kullanicilari] Iki isletim sistemi-acilis sorunu

r.e.g. rklm at elektrik.gen.tr
24 Şub 2007 Cmt 00:04:48 EET

evet sıkıntı yarattığı ve ugraştırdıgı kesin..  şu anda çalıştıgım
bilgisayarın hd leri şu şekilde düzenlemiş durumda...üç adet os
çalışmakta..sorun windows un boot olarak işaretlemiş bolum istiyor olması..
o sorunu fdisk /dev/hda dan sonra a parametresini kullarak
cozebilirsiniz...grub içinde ise gerekli bolumleri hide ve unhide etmek
fayda saglayabilir... benim makinede yok ancak baska bir makinede windows
ile ilgisiz bolumleri ilave olarak hide yapmak zorunda kaldim....

/dev/hda1    pardus
/dev/hda2    swap
/dev/hda5    xp

/dev/hda1    slackware