[Pardus-kullanicilari] Iki isletim sistemi-acilis sorunu

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
23 Şub 2007 Cum 23:32:05 EET

23.02.2007 tarihinde r. e. g. <rklm at elektrik.gen.tr> yazmış:

> pardus wiki ve belgeler.org da grub ile ilgili bir dokuman olacak...
> oncelikle onlari okumanizi oneririm....
>
> sistemi yeniden kurmanıza gerek yok... sadece grub ayarlarını dogru
> sekilde yapmaniz gerekmekte...
>
> ayarlara ilave olarak dikkat edilmesi gereken bir  nokta ise windows
> bulunan bolumun acilisa uygun olup  olmadigidir... gerekli inceleme ve
> degisikligi fdisk ile yapabilirsiniz....
>

> /boot/grub/grub.conf  içinde geçen satırları kendi hdd inize gore
> duzenlemeniz gerekecek...
>
> title XP
> rootnoverify (hd0,1)
> [...]

yani bu durumda ilk disk kısmında Pardus, ikinci kısımda windows
olabildiğini söylüyorsunuz.

bunu başardınız mı? yoksa tahmini olarak mı söylüyorsunuz?

çünkü bu konu daha önce listede çok geçti ve windowsdan kaynaklı olarak
windowsun ilk bölüme kurulması
şeklinde görüşler belirtildi. grubu istediğiniz kadar doğru ayarlayın
windows boot olmuyormuş.

not: ben  bu şekilde denemedim, ama bu konuda sıkıntı çekenler söyledi,
bende ilk kısımda hiç sorun olmadı...

kolay gelsin...