[Pardus-kullanicilari] Iki isletim sistemi-acilis sorunu

Mevlüt KOÇAK mevlut.kocak at artvin.gov.tr
26 Şub 2007 Pzt 11:18:37 EET

Merhaba,

Ben ilk bölüme pardus, ikinci bölüme windows kurmayı denemedim. Ama daha
önceki linux kurma çalışmalarımda bir live cd ile bilgisayarı açıp.
fdisk programı ile linux altından bölümlemeyi yapıp, windows'u
kuracağınız bölümede boot flag (boot edilebilir) özelliği verdiğimde
sorun yaşamadığımı hatırlıyorum.

Fırsat bulduğumda deneyip yazabilirim. İsteyen olursa..

Mevlüt KOÇAK