[Pardus-kullanicilari] Öneri ==> Pardus nasýl yaygýnlaþýr?

Buðra Keskin bugrakeskin at yahoo.com
22 Þub 2007 Per 15:16:20 EET

                Bence Pardus yada linux yada freebsd ne olursa olsun tamamen hazır olunca birileri bunu paraya çevirmeye çalışacak burası kesin.Düşünsenize x bir işletim sistemi var  ve Windows'un yerine geçebileceği herkes tarafından kesin olarak onay görüyor kesin paralı olucak..hatta bu işi şimdiden paraya çevirenler var geleceklinux sanırım bi ücret karşılığında dağıtıyor.

{
margin:0px;
padding:0px;}
body
{
FONT-SIZE:10pt;
FONT-FAMILY:Taho

sorun sadece pardusun yaygınlaşması değil bence genel olarak özgür yazılım yaygınlaşması özelde pardusun yaygınlaşması.Benim korkularımdan bir tanesi yarın öbürgün olur ya birgün TUBİTAK pardusdan desteğini keser veya artık desteklemeyeceğini açıklarsa ne olacak.Birçok linux,unix tabanlı işletim sistemleri var örneğin freebsd diye birşey duydum (acemilik ve yeni öğreniyor olmanın getirdikleri) ağ üzerinde gayet iyi çalıştığına şahit oldum sevindirici haber Konak (izmir) belediyesi kendisi deneyecekmiş.Eğer başarılı olursa eski bilgisayarlardan okullara bilgisayar odaları hazırlanbilir. Pardus vb işletim sistemlerinin üniversitelerde tanıtımı yaygınlaşmalı.Açık şekilde Dokuz Eylül Üniversitesi'nde İktisat Fakultesinde ben bu tanıtımı gönüllü yaparım diyecek arkadaşlara,ustalara ihtiyacımız var Dokuz Eylül Üni. İktisat Kulübü olarak yapmak isted
 iğimiz etkinliğe katkıda bulunabilecek gönüllerle nasıl iletişime geçebilirim? 0505 887 62 75