[Pardus-kullanicilari] Pardus Hakkında Güzel Bir Yazı ( Zincirleri Birlikte Kıralım )

evrim uzunburun evrimuzunburun at gmail.com
22 Şub 2007 Per 18:12:25 EET

Pardus hakkında daha güzel bir yazı 19 Şubat 2007 tarihli Cumhuriyet
Gazetesinde yayımlandı:

"PARDUS'A İLGİ ARTACAK
20 Şubat'la birlikte Türkçe avantajı nedeniyle başta Pardus olmak üzere açık
kaynak kodlu işletim sistemlerine geçişin de artacağı tahmin ediliyor. Yeni
dönemde, ücretsiz dağıtımı yapılan ve kamu lisansıyla internetten bedava
indirilebilen Linux temelli sistemlerin, virüslere karşı daha güvenli
yapısıyla bilgisayar kullanıcılarının yeni gözdesi olması muhtemel. Yarından
itibaren Microsoft kullanıcıları şu uyarılarla karşılaşacak:
- İnternete bağlı ve otomatik güncelleme seçeneğini kullanan kişilerin,
Windows XP'lerinin orijinal olup olmadığı 'Lütfen Windows'unuzu doğrulayın'
mesajıyla kontrol edilecek.
- Windows orijinal değilse, "Windows'un bu kopyası orijinal yazılım
doğrulamasını geçemedi. Orijinal Microsoft yazılımını hemen edinin" uyarısı
yapılacak.
- İki haftalık süre sonunda orijinal olarak etkinleştirilmeyen Windows'lar
için aynı alanlarda ürünlerinin orijinalliğinin doğrulanamadığı uyarısı yer
almaya başlayacak."