[Pardus-kullanicilari] Öneri ==> Pardus nasıl yaygınlaşır?

selim ok selimok at gmail.com
22 Şub 2007 Per 15:29:56 EET

Pardus ile ilgili spam mesaj haline dönüsecek hic bir sey yapmamanizi
tavsiye ediyorum. Listelerin kendilerina ait konulari var, bu konularin
disina cikildiginda biz pardus-kullanicilari olarak kiziyoruz, ayni sekilde
baska listelerde kendi konulari disinda gelen mesajlardan sikilacaklar
sikayet edeceklerdir ki bu ters bir tepkiye yol acar kimi kesimlerde. Bu
nedenle listelere e-posta gönderilmesi konusuna tamamen karsiyim. Bu benim
kendi fikrim tabii. :)

Bunun disinda bir gün parali olacaksa bile bu neyi degistirir?
Kullanmazsiniz olur biter. (Ki bu ihtimali en azindan son kullanici icin pek
ciddiye almiyorum. Sunucu sürümü ciktiginda bu ücretli olursa da bunu gayet
dogal karsilarim.)
Bu ihtimalleri siralamanin (parali olma, yada projenin durdurulma ihtimali)
bize ve bu projeye ne katkisi var onu anlayamadim. Yada neden korkmaliyiz.
Daha önce pardus yoktu yasiyorduk, bir gün olmazsa da yasariz. Sakin yanlis
anlasilmasin, pardus'u cooook seven biri olarak böyle birseyi istiyor
degilim, ama sürekli kötü ihtimalleri düsünmek de kimseye bir fayda
getirmiyor.

Pardus'un yükselisi artik kanimca engellenemez bir hale gelmistir. Bir
aksilik olmazsa gec de olsa cok yüksek bir kullanim oranina ulasacaktir diye
tahmin ediyorum. Gün gecmiyor ki bu konuda güzel haberler almayalim. Yapilan
is iyi ve kaliteli bir is bu yüzden tüm ön yargilar zamanla kirilmaya
basliyor, cevremdeki insanlarin 2-3 ay önceki yaklasimlari ile simdiki
yaklasimlari arasinda daglar kadar farklar var. Bu da su demek, basligin
cevabi : zaman! :)

Iyi calismalar,
Selim