[Pardus-kullanicilari] proxy(vekil sunucu) ayarları hk

Anıl Uğural anilugural at gmail.com
19 Şub 2007 Pzt 16:24:02 EET

Selim bey;
Sizden cevap gelmeden önce firefox'un da proxy ayarlarını yapabildim ve
oradan bağlantı sağlayabiliyorum. Kendi içinde biraz farklı bir yerde çıktı.
Windows altında firefox kullanmıştım ama bu biraz farklı...
bu arada proxy'miz web tabanlı. adresi girip port numarasını tanımlamak
gerekiyor. Konqueror ve firefox şu an çalışıyor ancak kopete çalışmıyor.
"Bağlantıya izin verilmedi " hatası almaya devam ediyorum.
İlginize teşekkürler.