[Pardus-kullanicilari] KPowersave-KDE Çöküş Bilgi sistemi

selim ok selimok at gmail.com
19 Şub 2007 Pzt 16:20:15 EET

19.02.2007 tarihinde Kadir Eren <erenkadir at hotmail.com> yazmış:

> aynı hata bendede oluyor guncelleme yapmama ragmen cozebilmiş değilim.su<http://de%C4%9Filim.su>anda masa üstü bilgisayarımda programı kullanmayarak uyarı vermesini
> engelledim.ancak kullanmamın bana nasıl olumsuz etkileri olabileceği
> hakkıdna bilgi sahibi de değilim.

Masaüstü bilgisayarda kullanmamanizin bir zarari yok. Söyle deneyebilir
misiniz ? Pardus menüsünden Komut calistir'a tiklayin kpowersave yazip
onaylayin. Acildiginda hata verecek mi bir bakin eger veriyorsa, konsoldan
kpowersave yazin ve acildigi sirada ekrana gelen ciktilari buraya yazin.
Yok eger hata vermiyorsa acik birakin, bilgisayarinizi kapatip yeniden
actiginizda hata veriyor mu diye bakin. Eger hata vermiyorsa güle güle
kullanin, hata veriyorsa kapatin gitsin :)

Iyi calismalar,
Selim