[Pardus-kullanicilari] proxy(vekil sunucu) ayarları hk

selim ok selimok at gmail.com
19 Şub 2007 Pzt 16:31:06 EET

Kopeteyi kapatip, bir adet konsol acin (herhangi bir konqueror penceresi
acip f4'e basmaniz yeterli)
kopete
yazip enter'a basin. Kopete ile baglanmaya calisin, hatayi aldiginiz sirada
konsolda farkli bir (mesela daha detayli) hata aliyorsaniz onu buraya ekler
misiniz?

Iyi calismalar,
Selim

19.02.2007 tarihinde Anıl Uğural <anilugural at gmail.com> yazmış: