[Pardus-kullanicilari] RE: KPowersave-KDE Çöküş Bilgi sistemi

Kadir Eren erenkadir at hotmail.com
19 Şub 2007 Pzt 16:12:39 EET

aynı hata bendede oluyor guncelleme yapmama ragmen cozebilmiş değilim.su anda masa üstü bilgisayarımda programı kullanmayarak uyarı vermesini engelledim.ancak kullanmamın bana nasıl olumsuz etkileri olabileceği hakkıdna bilgi sahibi de değilim.

Date: Mon, 19 Feb 2007 15:58:02 +0200From: selimtavsan at gmail.comTo: pardus-kullanicilari at uludag.org.trSubject: Re: [Pardus-kullanicilari] KPowersave-KDE Çöküş Bilgi sistemi19.02.2007 tarihinde selçuk kalkanlı <selcukkalkanli at gmail.com> yazmış:

SelamlarKPowersave-KDE Çöküş Bilgi SistemiKPowersave (kpowersave) uygulaması çöktü ve 11 (SIGSEGV) sinyali gönderdişeklinde birkaç hata aldım. Araştırdım hatalar sitesinden de pek birşey anlamadım. Sistem şu an çalışıyor. SIGSEGV  nedir?İlginiz için teşekkür ederim.
bir konsol açın, kpowersave komutunu verin. çalışacak mı, yoksa hata mı verecek görelim.ben hata versin diye bu şekilde uğraştım ama hep çalıştı hata vermedi :-) kesin çözümü yazı tipleri vs görünümle işgili varsayılan veya öntanımlı ayarlara dönünce problemkalmıyor. ben alakasını çözemedim ama grafikle ilgili bir hata...not: eğer güncellemeleriniz yapılmamışsa, bu hatayı almanız olasıdır. güncellemelerle otomatik çözülüyor. kolay gelsin...
Kendinizi ifade edin: giriş sayfanızı Live.com ile istediğiniz biçimde tasarlayın.
http://www.live.com/getstarted