[Pardus-kullanicilari] 800x600.60Hz tarama

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
19 Şub 2007 Pzt 14:35:01 EET

2007/2/19, Yılmaz DARCAN <darcany at gmail.com>:

> KDE yi yeniden başlattım ekran 1280x1024 olarak açıldı 1024x768 e ayarladım.
>
> Buraya kadar normaldi fakat firefox ve bazı uygulamaların çalışmadığını gördüm.Bilgisayarı baştan başlattım.
>
> Sorun şu artk oturum açamıyorum açılır gibi oluyar tekrar oturum açma sayfasına geri dönüyor.
>
> Yardımcı olursanız sevinirim.(Biraz uzun oldu  detaylı yazmak istedim.)

firefoxta güncelleme sonucu çalışmama gibi bir sorun var. onun düzelmesi
için ev dizininizi açın
görünüm>gizli dosyaları göster seçeneğini aktif duruma
getirin. .mozilla/firefox/xxxxxxx.default/compreg.dat
dosyasının adını değiştirin. firefox çalışacaktır.

gelelim açılmama sorununa. ilk olarak diskinizde yeterli yer olduğuna emin
olun. yeterli boş alan yoksa grafik ekrana
giremezsiniz. eğer paket yöneticisinin önbelleğini aktif hale getirdiyseniz
güncellemeler diskinizi doldurmuş olabilir.
bu konuda emin değilseniz.
giriş ekranına gelince ctrl+alt+F1 tuşlayın kullanıcı adı kısmına root
parola kısmına da root parolanızı girin.
başarılı bir şekilde giriş yaptıysanız satırın sonu # şeklinde olacaktır.

pisi delete-cache komutuyla önbelleği temizleyebilirsiniz.

eğer sorun xorg.conf dosyasındaki muhtemel hata ise, aşağıdaki komutla
xorg.conf dosyanızın adını değiştirin:

mv /etc/X11/xorg.conf /etc/X11/xorg.conf.yedek

reboot komutunu verip yeniden başlatın. sistem otomatikman
xorg.confdosyanızı oluşturacaktır.

kolay gelsin...