[Pardus-kullanicilari] 800x600.60Hz tarama

Ahmet CANALP acanalp at web.de
19 Şub 2007 Pzt 14:18:25 EET

Merhaba Selim Bey;

etc/X11/xorg.conf tan ekran cozunurluklerini yeniden kontrol etmenizi
oneririm,sistemi normal acin komut satirinda sonra root olun ve nano ile
dedigim dosyayi acin.Ayarlari kontrol edin ve 2.cisi emin olmamakla birlikte
bu dosyayin yedegi ayni kalsörde backup vs diye alinmis olmasi gerekli
alinmamis ise silerseniz bu dosyayi pardus takrardan standart olarak
olusturuyor biliyorum ama emin degilim :)

Kolay gelsin...

19 Şub 2007 Pts 14:35 tarihinde, Selim Tavşan şunları yazmıştı:

--
Ahmet CANALP
http://www.pardus.org.tr