[Pardus-kullanicilari] Thunderbird de yasanan kapanma sorunu

Ahmet Kamaci ahmet.kamaci at neziroglu.com.tr
9 Şub 2007 Cum 08:40:22 EET

30 kadar makinemizde pardus kurduk ve artmaya devam edecek fakat
yasadigim sorun 10 bilgisayarlarda thunderbird (ayni sorunun mozilladada
oldugunu okudum)kendiliginden kapaniyor onceki versiyon stabil diyerek
onuda kurdum duzelmedi kendi bilgisayarimdaki sorun gtk1 ve glib1
paketleri kuruldugunda duzeldi ama diger makinelerde ayni seyleri
denememe ragmen sonuc alamadim konsoldan thunderbirdu baslattigimda
asagidki mesaji aliyorum bir fikri veya onerisi olan
varmi?guncellemelerde yapildi sonuc degismedi

/usr/lib/MozillaThunderbird/run-mozilla.sh: line 131: 3799 Parçalama
arızası "$prog" ${1+"$@"}