[Pardus-kullanicilari] kurulum hatası

ali tevfik kurt atkurt at comu.edu.tr
9 Şub 2007 Cum 09:39:52 EET

Merhaba.
Üniversitemizin ftp alanından pardus 2007 yi indirip cd ye yazdım.pardus
u kurmak için bilgisayarı başlattığımda pardus kurulum menüsü ekrana
geliyor seçeneklerden birini seçtiğimde "out of memory" "system halting"
yazısı çıkıp donuyor.iso nun yanında yer alan md5 dosyasınıda kontrol
ettim indirirken.Sistem konfigrasyonu p4 2.4 işlemci 512 mb ram 256 mb
ati radeon ekran kartı 80 gb ide harddisk.p4 3.0 işlemci 256 mb ram 128
mb paylaşımlı ekran kartı 40 gb sata harddiski olan başka bir
bilgisayarda denedim aynı cd yi sonuç aynı.Problem ne olabilir nasıl
çözebilirim.