[Pardus-kullanicilari] pardus haberleri

Kaan Göktaş kaangoktas at silivrihaber.net
8 Şub 2007 Per 12:25:34 EET

Sayın Geliştiricim;

Yazıda birebir "anti-emperyalist" ibaresi yer almasa da hem Aydınlık ve Ulusal
Kanal' ın savunduğu değerler hem de yazının ana fikri doğrultusunda bu
mesajın verilmek istediği çok açık.

Talkın-salkım konusuna gelince; bildiğim kadarı ile Ulusal Kanal ve Aydınlık
tüm iş istasyonlarında Pardus kullanmak üzere bir çalışmaya girdiler.

Bildiğim kadarıyla diyorum ama aslında iyi biliyorum. Sadece listeyi bazı
tartışmalardan ve propagandalardan uzak tutmak amacım. Detay isterseniz özel
mailinize yazışma örnekleri forwardlayabilirim.

Saygılarımla;

Kaan GÖKTAŞ

08 Şub 2007 Per 12:08 tarihinde, Erkan Tekman şunları yazmıştı:

--
Özgürlük için : www.pardus.org.tr