[Pardus-kullanicilari] pardus haberleri

Erkan Tekman tekman at pardus.org.tr
8 Şub 2007 Per 13:03:23 EET

08 Şub 2007 Per 12:25 tarihinde, Kaan Göktaş şunları yazmıştı:
> Yazıda birebir "anti-emperyalist" ibaresi yer almasa da hem Aydınlık ve
> Ulusal Kanal' ın savunduğu değerler hem de yazının ana fikri doğrultusunda
> bu mesajın verilmek istediği çok açık.

Ben aynı kanıda değilim. Yazıda Microsoft tekeli ve ABD'ye giden paradan
bahsediliyor, ama emperyalizm ile ilgili herhangi bir açık ya da zımni
gönderme yok. Lütfen yanıltıcı olabilecek yorumlar eklemeyelim haberlere...

> Talkın-salkım konusuna gelince; bildiğim kadarı ile Ulusal Kanal ve
> Aydınlık tüm iş istasyonlarında Pardus kullanmak üzere bir çalışmaya
> girdiler.
>
> Bildiğim kadarıyla diyorum ama aslında iyi biliyorum. Sadece listeyi bazı
> tartışmalardan ve propagandalardan uzak tutmak amacım. Detay isterseniz
> özel mailinize yazışma örnekleri forwardlayabilirim.

Birilerinin Pardus'a geçmesinin propaganda ile bir ilgisini göremedim. Listeyi
gelişmelerden haberdar ederseniz sevinirim, eğer gizli değillerse :-P

İyi çalışmalar

--
Erkan Tekman
TÜBİTAK UEKAE