[Pardus-kullanicilari] pardus haberleri

Erkan Tekman tekman at pardus.org.tr
8 Şub 2007 Per 12:08:53 EET

08 Şub 2007 Per 11:39 tarihinde, Kaan Göktaş şunları yazmıştı:
> AYDINLIK Dergisi' nin bu haftaki sayısında da Pardus iki tam sayfalık bir
> röportaj ile tanıtılıyor ve Pardus' un "anti-emperyalist" ve Milli Sermaye
> ile üretilen bir işletim sistemi olduğundan bahsediliyor.
>
> İlgilenenler okuyabilir.
>
> Kaan Göktaş

Ben yazıda "anti-emperyalist" ibaresini göremedim. Genelde işletim sistemleri,
Linux ve Pardus konusunda bilgi veren ideolojilerden uzak bir yazı gördüğüm
kadarı ile.

Tabii en son soruya ("Siz Ulusal Kanal'da hangi işletim sistemini tercih
ediyorsunuz?") verilen "Sunucularımız Linux" yanıtı biraz ele verir talkını,
kendi yutar... atasözümüzü anımsatıyor.

--
Erkan Tekman
TÜBİTAK UEKAE