[Pardus-kullanicilari] Pardus Toplu Paket.

Rasim AKAR rasimakar at pardusdepo.com
6 Şub 2007 Sal 15:17:53 EET

Bahsettiğiniz CD şeklinin şu anda yapımı söz konusu olamaz, en azından
resmi cd olarak yayınlanamaz, ancak gönüllüler tarafından pardusman
aracılığı ile, bütün paketlerin olduğu mevcut bir DVD oluşturulur ve
resmi olmayan yansılardan birisinde yayınlanır. Kısacası Resmi isolar
için şu anlık böyle bir şey söz konusu değildir.