[Pardus-kullanicilari] Pardus Toplu Paket.

selim ok selimok at gmail.com
6 Şub 2007 Sal 13:45:00 EET

06.02.2007 tarihinde electronic user <esunay at gmail.com> yazmış:

>    Merhabalar,
> Benim Pardus CD si hakkında bir fikrim vardı.
> Bence pardusa birçok paket (sunucu ve masaüstü paketleri dahil)
> eklenerek düşük net bağlantısı olanlar için veya olmayanlar için veya
> Yeniden kurulum sırasında bütün paketlerin sıfırdan tekrar kurulması
> yerine çok fazla zaman kazandıracağını düşünüyorum. Örneğin 2 veya
> 3 cd ile bir kez paket indirilir, daha sonra çıkarsa güncellemeleri için
> sadece vakit harcanır diyorum ben.

Önerinizi net olarak anladigimdan emin degilim ancak, ilk asamada kendi
adima 2-3 cd indirmektense tek cd indirip diledigim ek paketleri sonradan
indirmeyi tercih ederim. Bu söylediginiz ek bir "secenek" olabilir, sanirim
tartisilan dvd olayida bundan ibaret. Yani tüm depo yada cok büyük bir kismi
tek bir medya ile elimizde olabilecek ama isteyen cd ile de isini görecek :)

Pardus kurulumundaysa Klasik xp program Setuplarında olduğu gibi
> Temel ve Gelişmiş bölümleri bulunur, eğer gerekirse server ve desktop
> adında alt dallar da konulur isteyen istediği gibi istediği paketi kurar.
> Çok kullanışlı olur gibi geliyo bana.

Aslinda bu haliyle o kadar basit ve kafa karistirmayan bir kurulum var ki
ben cok seviyorum :)  Ancak bir cok insan neyin kurulup neyin
kurulmayacagina kendisi karar vermek istiyor. Bu acidan baktigimizda güzel.

Iyi calismalar,
Selim