[Pardus-kullanicilari] Pardus Toplu Paket.

electronic user esunay at gmail.com
6 Þub 2007 Sal 12:24:24 EET

   Merhabalar,
Benim Pardus CD si hakkında bir fikrim vardı.
Bence pardusa birçok paket (sunucu ve masaüstü paketleri dahil)
eklenerek düşük net bağlantısı olanlar için veya olmayanlar için veya
Yeniden kurulum sırasında bütün paketlerin sıfırdan tekrar kurulması
yerine çok fazla zaman kazandıracağını düşünüyorum. Örneğin 2 veya
3 cd ile bir kez paket indirilir, daha sonra çıkarsa güncellemeleri için
sadece vakit harcanır diyorum ben.

Pardus kurulumundaysa Klasik xp program Setuplarında olduğu gibi
Temel ve Gelişmiş bölümleri bulunur, eğer gerekirse server ve desktop
adında alt dallar da konulur isteyen istediği gibi istediği paketi kurar.
Çok kullanışlı olur gibi geliyo bana.
İyi günler.

--
ESGProduction(c)2006