[Pardus-kullanicilari] Ağdaki windows bilgisayarındaki yazıcıya bağlanm ak

Serdar İvegener osi at bek.org.tr
6 Şub 2007 Sal 12:53:54 EET

Merhaba;
İlk önce xp deki yazıcınızı paylaşıma açıp daha sonra pardus ta yazıcı
ekleyi kullanarak samba server üzerinden kurabilirsiniz.
dikkat etmeniz gereken xp nin ip si workgrubu ve oturum açtığınız
kullanıcı adı ve şifreyi yazmanız . daha sonra uygun yazıcı sürücüsünü
seçerek kurulumu tamamlayabilirsiniz.

Saygılar.

-Serdar

usoylu at ptt.gov.tr yazmış: