[Pardus-kullanicilari] Ağdaki windows bilgisayarındaki yazıcıya bağlanm ak

usoylu at ptt.gov.tr usoylu at ptt.gov.tr
6 Şub 2007 Sal 12:02:29 EET

     Kolay gelsin.Isparta PTT Başmüdürlüğü Teknik İşler Müdürlüğü'nde
elektronik teknisyeni olarak çalışmaktayım.Dün Pardus 2007 programını
bilgisayarıma kurdum genel olarak çok güzel olmuş. Benim sıkıntım
ağda windows XP kurulu bir bilgisayarda kurulu bulunan HP Laserjet 6P
Yazıcısına bağlanamıyorum daha doğrusu ağdaki hiç bir yazıcıyı
göremiyorum. Ne yapmam gerekiyor.

   Saygılar sunar çalışmalarınızda başarılar dilerim