[Pardus-kullanicilari] yerel yansı

Koray Löker loker at pardus.org.tr
3 Şub 2007 Cmt 20:10:28 EET

02 Şub 2007 Cum 20:09 tarihinde, Elektrik.gen.TR şunları yazmıştı:
> eğer kurulabilen veya çalışan bir iso hazırlamak istersek, inceledigim
> kadariyla bu için gelişirilmekte olan pardusman var... hazırlanmış  belgeyi
> okudum ancak burdaki yazılanları birebir yapsanız bile sonuç başarılı
Aynı ortamda yerel depo oluşturmakla ilgili de belge var, gözünüzden
kaçtıysa...

http://tr.pardus-wiki.org/NASIL:Yerel_Pisi_Deposu_Kurulumu

> olmayabilir diye bir ifade geçiyordu.
> daha önce boyle bir islem gerceklesirmis olan var ne önerir, nasıl bir yol
> izlemeliyim..

O deneysel şablonunun amacı, o şablonun yer aldığı tüm işlemlerin gerçekten de
sorun çıktığında kendi başına çözebilecek, araştırabilecek insanlar
tarafından uygulanması gerekliliğini vurguluyor.

Pardusman, belgede anlatılan işlemleri yaptığınızda çalışıyor; ama diyelim
çalışmadı... Bir şeyleri eksik yapmış olabilirsiniz, elinizde bu işi yapmak
için gerekli olan araçlarda eksiklikler olabilir, bu araçlar güncel
olmayabilir vs.

Son kullanıcılara sunulan araçlarda bu konularda belirli işlemlerle hangi
nedenle sorunun yaşandığı anlaşılıp çözüm sağlanabiliyor...

Deneysel şablonlu uygulama ve süreçlerdeyse (Beryl, Pardusman vb.) hiç bir
geliştirici destek vermek istemeyebilir, zamanını buna harcamayabilir,
sorunla baş başa kalabilirsiniz, bunu göze alıyorsanız belgede yazanları
uygulamayı deneyin denmek isteniyor...

--
Koray Löker
<-/ Özgürlük için... http://www.pardus.org.tr /->