[Pardus-kullanicilari] yerel yansı

Elektrik.gen.TR rklm at elektrik.gen.tr
2 Şub 2007 Cum 20:09:54 EET

merhaba..

ağdaki diger pardus yüklü makinelerin güncellemeler sırasında ağın dış
trafigini azaltmak için yerel bir yansı oluşturmaya başladım... download
hala devam etmekte...

rsync ile paketler.pardus.org.tr/2007 adresini yansılıyorum ... dogru yer
degilmi :)

indirilen pisi dosyaların download, yazma v.s. sırasında olabilecek
sorunlara karsi sağlamlık testini nasıl yapabilirim..... yapmak istedigim
crondaki gunluk yansi işlemi bittikten sonra dosyaların sağlamlıkları
kontrol etmek eğer bir sorun var ise sorun olan dosyaları yeniden
indirmek....

birde yerel yansıyı hazır oluşturmuşken içinde istedigim paketlerin olduğu
bir dvd de oluşturmayıda düşünüyorum.. bunun için bağımlı paketler mutlaka
bir arada olmalı.. pisi paketlerinin hangi paketlerle bağımlı oldugunu nasıl
ogrenebiliriz....

eğer kurulabilen veya çalışan bir iso hazırlamak istersek, inceledigim
kadariyla bu için gelişirilmekte olan pardusman var... hazırlanmış  belgeyi
okudum ancak burdaki yazılanları birebir yapsanız bile sonuç başarılı
olmayabilir diye bir ifade geçiyordu.

daha önce boyle bir islem gerceklesirmis olan var ne önerir, nasıl bir yol
izlemeliyim..

saygilarimla...