yükleme sonunda kitlenme sorunu

ilker Gkdeniz ilkergokdeniz at hotmail.com
3 Şub 2007 Cmt 03:30:42 EET

arkadaşlar listenize yeni üye oldum . sorunum için arşive baktım ama
göremedim. bende ki problem çükleme sonunda ekranın kitlenip kalması . gerçi
mouse u oynatabiliyorum ama işlemler donuyor. restart atıp açılmasını
beklediğimde ise yüklenemedi uyarısı veriyor. 3 kez denedim ve hep aynı
problemi yaşadım . pardusu kurmam için yardımcı olursanız sevinirim ..

not: diskte başka bir işletim sistemi kurulu değildir.

Valentine’s Day -- Shop for gifts that spell L-O-V-E at MSN Shopping
http://shopping.msn.com/content/shp/?ctId=8323,ptnrid=37,ptnrdata=24095&tcode=wlmtagline