[Pardus-kullanicilari] PC Magazine - 1400 Pardus yazılımı ? ( Ali Işıngör )

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
3 Şub 2007 Cmt 13:49:31 EET

Arkadaşım
Büyük şanssızlık yaşamışsınız.Her ay aldığım Chip ekinde verilen Pardus 2007
CD si baskısı ve kabı ile çok güzel . PC net dergisi ekinde gelen Pardus CD
si Pardus 2007 RC olarak kaydedilmiş.Bu arada her ikisininde kayıt kusuru
yoktu.Bu ay PC Magazin ekinde tüm depoyu kapsayan DVD vereceği duyumu
üzerine Şubatın ilk gününden bu yana Süpermarketlerin Raflarında bulamadım
ki buda isabet olmuş DVD noksan kayıt yapıldığı haberi şimdi PC Extra
dergisinin yolunu gözletiyor.Yanlış duymadıysam Pardus özel sayısıymış.
Dergilerden arızalı CD yerine yenisini göndermeleri bazen boş
oluyor.Pcmagazin ekinde gelen mandriva CD leri arızalı çıkınca mail
atmış, akabinde
telefonla temas kurmuş olmama rağmen elime gelmedi.En kolay yolu dağıtım ana
bayii kanalıyla Cd lerinize ulaşabileceğiniz.Kolay gelsin iyi çalışmalar

03.02.2007 tarihinde Mustafa DURMUŞ <scx4100 at gmail.com> yazmış: