[Pardus-kullanicilari] PC Magazine - 1400 Pardus yazılımı ? ( Ali Işıngör )

Mustafa DURMUŞ scx4100 at gmail.com
3 Şub 2007 Cmt 13:32:06 EET

Ocak ayında Pardus cd için ( ! ) Chip ve Pc Magazine dergilerini satın
almıştım, her 2 si de - ne yazık ki - bozuk çıktı. İlk yapmam gereken
şeyi sonradan yaptım ve iso yu indirdim.

Her 2 dergiye de yeni cd talebinde bulundum. Aradan 1 ay geçmesine
rağmen 2 dergi de cd göndermedi.

Benim durumum ya da ilgili konu dergilerin Pardus' a yaklaşımı mıdır
yoksa kalite anlayışı mı ?
>    7. Re: PC Magazine - 1400 Pardus yazılımı ? ( Ali Işıngör )

Message: 7